تبلیغات
*انواع مطالب* - اگر معجون می‌خورید...بخوانید
 
*انواع مطالب*
درباره وبلاگ


همه نوع مطالب مقاله درهرزمینه ای

مدیر وبلاگ : مهتاب
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
p30java
ابزار وبلاگنویسان ابزار وبلاگنویسان
ابزار وبلاگنویسان
شنبه 12 مرداد 1392 :: نویسنده : مهتاب
اگر معجون می‌خورید...بخوانید

اگر معجون می‌خورید...بخوانید

گوشت پرچرب روی کباب‌پز
خبر بد اینکه، کباب‌پز می‌تواند دور مچ شما را بزرگ‌تر کند. یک کباب در حدود 1500 کالری و 124 گرم چربی دارد یک چیزبرگر با وزن متوسط در حدود 750 کالری و 45 گرم چربی دارد و اینها از چرب‌ترین بخش‌های گوشت حیوانات است و خبر خوب اینکه شما می‌توانید قسمت لخم گوشت مرغ و گوسفند و گوساله و بدون پوست و سینه مرغ را برای کباب کردن انتخاب کنید بدون اینکه دچار چاقی و اضافه وزن شوید.

 

 

هات‌داگ
هات‌داگ‌ها و سوسیس‌ها از غذاهای دوست‌داشتنی خانواده‌ها مخصوصا کودکان، نوجوانان و جوانان هستند. اما ممکن است برخی از افراد زمانی که به بازی می‌پردازند از آنها استفاده کنند. این فقط برای کالری آنها نیست شما ممکن است انواع کم‌چرب آنها را انتخاب کنید اما هات‌داگ‌ها و سوسیس‌ها سرشار از سدیم یا همان نمک هستند. یک هات‌داگ دارای 280 کالری، 15 گرم چربی و 1250 میلی‌گرم سدیم است در حالی که یک تکه کالباس 330 کالری، 24 گرم چربی و 1590 میلی‌گرم سدیم است.

 



سس مایونز
نصف فنجان کوچک سالاد سیب‌زمینی معمولا دارای 180 کالری و 12 گرم چربی است. همان میزان Coleslaw در حدود 150 کالری و 8 گرم چربی دارد. برای کاهش دریافت کالری سعی کنید سالاد را با سس کم‌چرب تهیه کنید یا اینکه سس مایونز را با ماست کم‌چرب مخلوط کنید. همچنین می‌توانید از سرکه یا روغن زیتون برای تهیه سس استفاده کنید. برای پیشگیری از چاقی هم می‌توانید در سالاد خود از فیبر و خشکبار بیشتری استفاده کنید.

 

 

نوشیدنی‌های شیرین
آب‌میوه‌های شیرین و آیس‌پک‌ها دارای کالری زیادی هستند. تابستان به دلیل گرمی هوا بسیاری از ما به خوردن نوشیدنی‌های خنک روی می‌آوریم و بسیاری از این نوشیدنی‌ها می‌توانند ما را چاق کنند. بستنی‌ها، کیک‌بستنی‌ها، بستنی‌های شکلاتی و آب‌میوه‌ بستنی از جمله خوراکی‌هایی است که دارای کالری فراوانی است. برای رفع تشنگی می‌توانید از آب‌میوه‌های صددرصد طبیعی و بستنی‌های کم‌چرب استفاده کنید. اگر معجون می‌خورید نوعی را انتخاب کنید که دارای گردو و پسته بیشتر بوده و چربی به کار رفته در آن کمتر باشد.این نکته را به خاطر بسپارید که در تابستان آب‌رسانی به بدن بسیار مهم است. بنابراین نوشیدن آب را فراموش نکنید.

 

 

سالاد

سالاد می‌تواند حتی یک شام کامل در تابستان باشد. مخصوصا گر همراه با غلات باشد. اگر روی سالاد از مواد پرکالری استفاده کنید این می‌تواند خیلی سریع موجب چاقی شما شود.دسرهای پرکالری، جوجه سرخ شده، ذرت بو داده، پنیرها موجب چاقی شما می‌شوند به جای آنها از مرغ کبابی، گوشت لخم کبابی و تخم‌مرغ و میوه و سبزی و دسرهای سبک استفاده کنید.





نوع مطلب : دانستنی ها، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

سه شنبه 22 فروردین 1396 06:36 ب.ظ
Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?
I'm trying to figure out if its a problem on my end or if
it's the blog. Any feedback would be greatly appreciated.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر